Evidente facturi si incasarile acestora

Este o aplicatie Excel pentru gestionarea evidentelor facturilor si instrumentelor de incasare a facturilor. Tine evidente clare si detaliate pentru partener, in ceea ce priveste facturile emise si incasarile acestora. Se pot seta penalitati in procente pe zi de intarziere si momentul in numar de zile de la care pornesc penalitatile. Este o aplicatie usor de utilizat, fara sa necesite cunostinte avansate de operare.

Pasul 1 - Setarea penalitatior si scadentei

La primul pas vom proceda la setarea procentului penalitatilor in fila Setari, conform politicii fiscale a companiei, penalitati ce vor fi aplicate incepand cu prima zi de dupa terminarea perioadei de scadenta. 
Tot la acest pas se va seta si perioada de scadenta in numar de zile calendaristice (nu lucratoare).

Evidente facturi si incasari - Setari
Pasul 2 - Crearea clientului

In fila Baza Date vom crea clientul in coloana Client. Acest pas va defini elementele din lista de selectie a clientilor atunci cand ii vom alege pentru ceilalti pasi: crearea facturilor emise si a incasarilor aferente facturilor.

Pasul 3 - Introducerea facturilor

La acest pas vom merge la fila Facturi, unde vom introduce datele pentru facturile emise catre parteneri/clienti cu toate datele aferente acestora, conform formatului dat de aceasta fila: selectarea clientului; introducerea nr./serie, data si valoarea in lei a facturii.

pasul 4 - Introducerea incasarior

La acest pas vom introduce incasarile aferente facturilor emise catre parteneri/clienti si vom merge la fila Incasari, unde vom selecta clientul, vom introduce detaliile intrumentului de plata (nr., factura aferenta, valoarea si data incasarii).

Pas auxiliar - Interogarea clientului

In cazul in care avem nevoie de o situatie individuala a unui anumit client, mergem la fila Interogare facturi, vom selecta clientul dorit din lista si vom avea afisate toate detaliile cu privire la facturile emise catre acesta, data emiterii si soldul fiecarei facturi emise.

Pas auxiliar - Centraliarea facturilor

Pentru o evidenta centralizata a tuturor facturilor emise dar si a valorilor acestora, penalitati impuse si solduri, vom merge la fila Centralizare, unde vor apasa butonul Refresh Table si se vor actualiza automat datele din acest tabel.

Aplicatia este customizabila pentru fiecare beneficiar dupa necesitatile acestuia.
Pentru mai multe detalii, va rog sa ma contactati prin e-mail sau WhatsApp: